Marketingul serviciilor - Arta de a vinde invizibil - Cifra descifrarii marketingului modern.
Iata doar cateva dintre conceptele cheie care se regasesc investigate:
- Marketingul serviciilor trebuie sa te concentrezi pe ,,a vinde" o relatie pe termen lung;
- Trebuie sa faci eforturi sa indentifici ceea ce vinzi cu adevarat (nu vinzi friptura, vinzi mirosul!);
- Cum sa conduci un chestionar si de ce un sondaj telefonic este mai eficient ca sa afli ce este adevarat important pentru consumator;
- Care este cel mai important mesaj despre afacerea ta, cel care trebuie sa unifice toate mesajele tale de marketing si, de fapt, trebuie sa se regaseasca in tot efortul
tau de marketing;
- Cand vine vorba de masaje de marketing, cu cat spui mai mult cu atat potentialul clint aude mai putin, este nevoie de o concentrare extrema si pozitionare;
- Este important ca angajatii sa creada in companie si sa stie ce o face speciala; contractul cu un singur angajat neconvingator poate fi interceptat ca nepasare din partea
companiei.
Planificarea, Cercetarea si Sondajele, Pozitionarea si Concentrarea, Denumirea si Marca, Comunicarea si Vanzarea, Fidelizarea Clientilor sunt elemente clasice pentru marketing,
dar aici sunt toate privite dintr-o perspectiva, pe care nu ai cum sa o sesizezi in focul evenimentelor.
Harry Becwith o face pentru tine si iti arrata cu claritate si umor cum sa ajungi la portofelul clientilor.