Dacă nu citești la timp, înțelegi prea târziu.
Phronesis marketing

Phronesis marketing

Reconcilierea stiintei cu arta in scopul elaborarii de strategii viabile in viata reala, aplicabile de la brandurile internationale la marcile craft.Profesorul Bent Flyvbjerg (sursa de inspiraie a acestei carti), de la Universitatea Oxford,  isi bazeaza o buna parte din opera sa din sfera stiintelor sociale pe o interpretare moderna a conceptului aristotelian de phronesis (in greaca veche phronesis, romanizat: phronesis), tradus in franceza ca sagacite, si in engleza prin intelepciune practica sau prudenta. In antichitate, prudena era o dimensiunea a moralei, impreuna cu modestia, justitia si curajul, aspect care a fost uitat in lumea moderna. "Phronesis este mai mult decat cunoasterea stiintifica, analitica (episteme), si mai mult decat cunostintele tehnice sau indemanarea, presupunand judecata si decizii luate intr-o maniera tipica unui actor social si politic foarte abil." Profesorul Flyvbjerg porneste de la premisa ca putem folosi notiunea de phronesis ca un raspuns la "razboiul stiinific" dintre stiintele naturale si stiintele sociale. Corneliu Vilsan a realizat ca putem folosi phronesis si pentru a aborda criza din sfera marketing-ului, reconciliind teoriile contradictorii din domeniul publicitaii, inelegand ca toate au atat puncte forte, cat si minusuri.Phronesis Marketing impartaseste intelepciunea, principiile si instrumentele care ghideaza managerii printr-o foaie de parcurs cuprinzatoare, pentru a imbunatatii pozitia strategica a marketingului in cadrul organizatiilor lor. Daca esti detinatorul unei afaceri mici care are ambitia de a ajunge o afacere mare sau daca lucrezi deja de multa vreme in marketing in cadrul unei organizatii mari, aceasta carte este pentru tine. Te va ajuta sa incepi de la zero sau iti va da idei noi despre cum sa iti imbunatatesti strategia de marketing si cum sa o implementezi mai bine pentru a obtine rezultate profitabile pe termen lung. Aceasta cartea Phronesis marketing se adreseaza celor care nu au impresia ca stiu deja totul despre publicitate:• celor care lucreaza in publicitate, • clientilor agentiilor de publicitate;• celor care au vechime in domeniul marketingului, • celor care se afla in situatia de a lua, in cunostinta de cauza, decizii de marketing si de alocare a bugetului,• celor care desfasoara cercetari de piata, analizeaza date si isi adapteaza in mod constant strategiile de marketing la un mediu de afaceri aflat in permanenta schimbare, in scopul obtinerii celor mai bune rezultate...


5000 lei

În stoc
? Cauți o carte și nu o găsești pe site?

Alexandria îți recomandă