Dacă nu citești la timp, înțelegi prea târziu.
Educație civică – manual, clasa a IV-a

Educație civică – manual, clasa a IV-a

Manualul de Educație civică, clasa a IV-a, autoare Dumitra Radu și Gherghina Andrei, are o structură clară, bine definită, care nu creează confuzii. Respectă particularitățile de vârstă ale elevilor, îmbină în mod optim metodele tradiționale cu cele moderne și permite crearea unui climat favorabil spiritului de cooperare, toleranță, liberă exprimare, reflecție. Formele de evaluare (clasice și complementare) permit și autoevaluarea, iar suportul electronic completează de o manieră atractivă și distractivă activitățile de învățare.Situațiile de învățare folosesc drept pretext fie imagini sugestive, fie texte selectate cu atenție din valoroasa literatură, îndeosebi română. Exersarea se realizează în contexte variate, atât ca metodă, cât și ca situații propuse spre analiză. Prin propunerile cuprinse în paginile manualului, elevii sunt ancorați permanent în cotidian – în situații familiare în care ei trebuie să învețe să ia decizii sau în situații des mediatizate care fac parte din viața semenilor de aceeași vârstă.Manualul propune atât activități ce se desfășoară în context formal, cât și activități complementare, realizate în contexte nonformale și informale, în cadrul parteneriatului școală-familie-comunitate, toate urmărind asimilarea treptată, constantă, a conținuturilor învățării, potrivit noilor orientări ce vizează curriculum-ul pentru clasa a IV-a și metodologia de predare-învățare-evaluare.Manualul este însoțit de caietul elevului, din dorința de a veni în întâmpinarea dascălilor de pretutindeni, în munca neobosită de a deschide învățăceilor noi orizonturi de cunoaștere, de a-i ajuta să devină adevărați cetățeni ai patriei, ai Europei și ai lumii...


2000 lei

În stoc
Muzică și mișcare. Manual pentru clasa a II-a

Muzică și mișcare. Manual pentru clasa a II-a

Muzică și mișcare, clasa a II-a, apărut la editura Aramis, este semnat de autoarele Dumitra Radu, Alina Perțea și Mihaela Ada Radu, cadre didactice cu o experiență bogată atât la catedră, cât și în elaborarea de manuale și auxiliare pentru ciclul primar.Manualul, care respectă întru totul programa școlară, este atrăgător pentru copii atât prin cântecele, imaginile și jocurile de mișcare prezentate, cât și prin varietatea cerințelor.Între paginile manualului se află cântece din folclorul copiilor, dar și melodii din repertoriul modern, îndrăgite de copii. Toate aceste melodii se regăsesc și audio în formatul digital al manualului. Acesta din urmă este o completare utilă a formatului tipărit, care dă posibilitatea elevilor de a exersa cunoștințele dobândite în orele de curs. Manualul constituie un material prețios atât pentru elevi, cât și pentru cadrele didactice.Deși clasa a II-a reprezintă perioada de prenotație, portativele din manual ajută la familiarizarea elevilor cu elementele notației muzicale, contribuind astfel la înțelegerea și asimilarea facilă a teoriei muzicale din clasele care vor urma. Suportul pentru înțelegerea liniei melodice este realizat cu ajutorul scării muzicale.Varietatea exercițiilor și a modalităților de evaluare face mai plăcută parcurgerea acestui suport de învățare și antrenează elevii în formarea și dezvoltarea tuturor competențelor...


3499 lei

În stoc
Primul meu caiet de școlar - Clasa pregătitoare Semestrul 2

Primul meu caiet de școlar - Clasa pregătitoare Semestrul 2

Continut integrat- Comunicare in limba romana- Matematica si explorarea mediului- Dezvoltare personala- Muzica si miscare- Arte vizuale si activitati practice Ce posibilitate va ofera acest material integrat?    In primul rand aceea de a construi, impreuna cu copiii dumneavoastra, o piramida a cunostintelor care se va individualiza, pe parcursul anilor de scoala, in discipline de studiu.  Cum?In cativa pasi simpli, care pornesc de la definirea predarii integrate ca metoda ce are drept punct de referinta nu o disciplina de studiu, ci o tematica unitara, comuna mai multor discipline si, de la interrelationarea diverselor elemente in scopul construirii unui ansamblu superior.- mono/intradisciplinaritatea (prin care abordam tematica propusa din perspectiva unei singure discipline – de obicei, in ordine, CLR, MEM, DP, AVAP, MM);- interdisciplinaritatea (cea care promoveaza o viziune asupra cunoasterii si o abordare ce antreneaza constient limbajul mai multor discipline);- trandisciplinaritatea (cea din urma treapta, gradul cel mai elevat si complex de integrare a curriculumului, mergand deseori pana la fuziune, care duce la aparitia unor noi campuri de investigatie, la proiecte integrate sau programe de cercetare care valorizeaza o noua paradigma).- multidisciplinaritatea (care ne permite abordarea unei teme/ situatii din perspectiva mai multor discipline independente);- pluridisciplinaritatea (adica studierea unui subiect dintr-o disciplina prin intermediul mai multor discipline deodata),..


1999 lei

În stoc
? Cauți o carte și nu o găsești pe site?

Alexandria îți recomandă