Cartea se adresează managerilor care vor să-și dezvolte oamenii prin sesiuni de instruire internă sau individuale, se adresează consultanților aflați la început de carieră, pentru acumularea accelerată de cunoștințe, se adresează și consultanților cu experiență, care își vor valida și actualiza tehnicile deja utilizate.
Tehnicile vin cu mai multe exemple dialogate, sunt ușor de adaptat și de exersat în practică. Toate au explicat mecanismul de funcționare și legile subliminale de persuasiune a căror expresie practică le reprezintă. Organizarea cărții este pe capitole care respectă pașii unui proces de vânzare bazat pe consultanță.
Cartea este utilă pentru dezvoltarea sistemelor interne de instruire pentru forțe de vânzări, echipe de contact telefonic, relații cu clienții și poate fi folosită și de cei din marketing și promovare directă. Cartea este utilă în vânzările de soluții de valoare ridicată și de relație pe termen lung, câștig - câștig.
Antreprenor din 1994, broker pe piață de capital din România între 1996 și 2000, cu studii post-universitare în 1998 în diplomație și relații internaționale, Radu și-a dedicat carieră vânzărilor consultative, atât că manager și trainer în companii multinaționale, cât și în afacerea proprie. Invariabil, fie că este vorba de burse, de fonduri de asigurări, de servicii bancare, de training, toate au un numitor comun, sunt vânzări de soluții, vânzări de relație, repetitive, câștig - câștig, de termen lung, vânzări de soluții cu produse și servicii de valoare ridicată, soluții consultative. Din noiembrie 2004, a reluat calea antreprenoriatului, susțînând până în prezent peste șase sute de cursuri, pentru peste trei sute de companii naționale și multinaționale din România și din Rep. Moldova, cu peste unsprezece mii de cursanți în programele de management proactiv, vânzări, dezvoltarea echipelor, educație financiară s.a. Experiență să este relevanță și pentru că este conectat în economia reală, unde simte și resimte fiecare schimbare din piață, cu transformări, tendințe, unde observă inovari, renunțări la modele de vânzări, cu părți bune sau mai puțin bune, dar toate autentice.