Dacă nu citești la timp, înțelegi prea târziu.
Leena Rinne

Leena Rinne

Leena Rinne este vicepreședinte al departamentului de consultanță în cadrul FranklinCovey. Ea este responsabilă pentru angajarea, managementul și dezvoltarea echipei de consultanți FranklinCovey și livrarea programelor și a soluțiilor de înaltă calitate sub emblema FranklinCovey.


Cele 5 alegeri. Calea către o productivitate extraordinară

Cele 5 alegeri. Calea către o productivitate extraordinară

Cum să îți atingi potențialul maxim la serviciu și acasă„Cele 5 alegeri” prezintă principiile accesibile și practice după care se ghidează liderii de pretutindeni.Bazându-se pe cercetări complexe, autorii ne oferă un set de instrumente și recomandări pentru creșterea eficienței și a productivității în orice domeniu. Lucrarea conține cele mai bune idei despre utilizarea tehnologiei și a resurselor personale pentru succesul proiectelor și menținerea relațiilor-cheie pe lista de priorități. Dacă îți dorești să ai o viață plină de satisfacții și să te simți împlinit la sfârșitul fiecărei zile, trebuie să descoperi care sunt cele 5 alegeri pe care le poți face. Vei învăța să iei decizii valoroase în legătură cu alocarea timpului, a atenției și a energiei. Soluțiile sunt practice, bine studiate și totuși simplu de aplicat în fiecare zi, în contextul provocărilor moderne. Rezultatul: mai multe reușite la locul de muncă și, chiar mai important decât atât, o mai bună stare de sănătate și echilibru în viața de zi cu zi.Lucrarea de față se bazează pe activitatea organizației FranklinCovey, care pune în valoare cercetările renumitului autor motivațional și expert în leadership Stephen R. Covey.„O carte bine-venită, care se potrivește unei nevoi reale în aceste momente agitate, dar pline de oportunități.“ - Steve Forbes, președinte și redactor-șef la Forbes Media„În Cele 5 alegeri, momentul de revelație a fost pentru mine atunci când am realizat că a fi ocupat nu înseamnă și a fi important. Deci a fi ocupat nu este o insignă de onoare, însă realizarea lucrurilor importante este. Această schimbare a paradigmei schimbă viața mea și a celor din jurul meu.“ — Kimo Kippen, Chief Learning Officer, Hilton Worldwide University„Această carte este o invitație de a ieși de pe pilot automat, de a face alegeri în mod deliberat cu privire la atenția și timpul tău, pentru ca apoi să faci ceea ce contează în fiecare zi.“ — Jeffrey Boyd, Ph.D., Director senior – Eficacitate organizațională, Mohawk Industries„Cele 5 alegeri - Calea către o productivitate extraordinară este completarea perfectă a celei mai influente cărți pe care am citit-o, Cele 7 deprinderi ale persoanelor eficace. Oferă soluții simple și semnificative pentru paradoxul zilelor noastre: este mai ușor și în același timp mai greu să obții productivitatea extraordinară în ritmul rapid al lumii interconectate de astăzi. Cele 5 alegeri te pot ajuta pe tine și organizația în care lucrezi să deveniți extraordinari.“ — Steve Randol, Vice President, Nestle Retail Operation Center..


2990 lei

În stoc
Loialitate totală. Cum să obții devotamentul clienților

Loialitate totală. Cum să obții devotamentul clienților

Cum să câștigi respectul, încrederea și fidelitatea cliențilorPrincipiile prezentate în această lucrare te vor învăța să generezi loialitate totală în rândul celor cu care interacționezi și te vor ajuta să consolidezi relația dintre clienți și organizația din care faci parte.Loialitate totală este o lucrare revelatoare din mai multe puncte de vedere. Gradul de fidelitate al clienților cărora te adresezi este cel mai eficace indicator al succesului. Informațiile cuprinse în cartea de față își păstrează relevanța indiferent de domeniul în care activezi, de la sănătate până la guvern, de la sectorul nonprofit până la cel privat.Cartea cuprinde 11 puternice „adunări” de echipă – sesiuni scurte, cu un țel precis. Acestea se concentrează asupra abilităților și instrumentelor pe care te poți baza pentru a inspira loialitatea. Este vorba despre o formulă repetabilă, ușor de aplicat, cu rezultate demonstrate în sectorul relațiilor cu clienții.Dacă interacționezi direct cu clienții, în interiorul sau în exteriorul unei organizații, te numeri printre cei a căror activitate poate fi influențată decisiv de acest volum. Poți lucra într-un call center, într-un magazin sau într-o filială, ori în finanțe, vânzări, marketing, producție sau IT. Oricare ar fi locul tău de muncă sau postul pe care îl ocupi, ai de-a face cu clienți. A sosit momentul să deprinzi toate acele abilități care vor avea un impact major asupra loialității acestora.De asemenea, dacă ești liderul unei echipe sau al unei organizații, ai ocazia de a descoperi cum poți crea și implementa o cultură a loialității în rândul celor cu care lucrezi. Fiecare dintre membrii echipei tale își poate asuma sistematic, în mod voluntar, responsabilitatea de a crește fidelitatea clienților. De aceea, este esențial să aplici tu însuți și să le prezinți celorlalți comportamentele și practicile care garantează atingerea scopurilor propuse...


4490 lei

În stoc
? Cauți o carte și nu o găsești pe site?

Alexandria îți recomandă