Dacă nu citești la timp, înțelegi prea târziu.
Paul Arden

Paul Arden

Paul Arden (1940-2008) a fost un autor britanic recunoscut pentru revoluţia produsă în rândul cărţilor motivaţionale şi de advertising. De altfel, Arden a lucrat timp de 14 ani ca director de creaţie la celebra agenţie de publicitate Saatchi & Saatchi, unde a realizat campanii istorice pentru clienţi precum British Airways, Fuji, Nivea sau Toyota.  În afară de Gândeşte fix pe dos!, publicată iniţial în 2005, Arden a mai scris It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To Be (Nu contează cât de bun ești, ci cât de bun vrei să fii., Editura ART, 2014) şi God Explained in a Taxi Ride (Dumnezeu explicat într-o cursă de taxi, Editura ART, 2012).


Gândește fix pe dos!

Gândește fix pe dos!

Gandeste fix pe dos! va zdruncina profund modul in care ganditi, oricare ar fi el - chiar daca nici macar nu stiati cum ganditi. Va va deschide apetitul pentru riscuri mai mari si va va face sa va apreciati munca mai mult decat v-ati fi imaginat.Paul Arden, autorul unor bestselleruri internationale, a fost director de creatie la Saatchi & Saatchi, devenind o legenda a industriei de publicitate. Campaniile sale se numara printre cele mai mari campanii de advertising din toate timpurile.  A semnat o rubrica permanenta in The Independent si a fost proprietarul unei galerii de fotografie.   Gandeste fix pe dos e un atac sub centura asupra modului in care ne privim lumea. In locul sfaturilor obisnuite si plictisitoare, Paul Arden lanseaza remarci ascutite, indraznete, aforisme si paradoxuri - toate incercand sa contrazica tot ceea ce pare „de bun simt". Indiferent din ce domeniu veniti, va veti gasi inspiratia in colectia lui Arden de idei mici care au dus la mari revolutii. In acest montagne russe dedicat gandirii impotriva curentului, nu te poti plictisi: ai anecdote sclipitoare, fotografii memorabile si citate neconventionale.   Daca as fi citit cartea asta in urma cu zece ani, acum as fi fost prim-ministru. - Gordon BrownGenial, malitios, fermecator, irascibil si complet neconventional - inzestrat cu un geniu creativ insotit de un bun simt deloc... obisnuit, Paul Arden are o minte originala, dinamica si o energie extraordinara. - Roger Kennedy, Saatchi&Saatchi..


4400 lei

În stoc
Nu contează cât de bun eşti, ci cât de bun vrei să fii

Nu contează cât de bun eşti, ci cât de bun vrei să fii

Nu contează cât de bun eşti, ci cât de bun vrei să fii este un ghid despre cum să dai tot ce-i mai bun din tine. O "biblie" de buzunar pentru talentaţi şi pentru timizi care îţi spune cum să faci incredibilul credibil şi imposibilul posibil.Deceniile în care s-a aflat în vârful uneia dintre cele mai competitive industrii l-au învăţat pe Paul Arden o grămadă de lucruri interesante pe care este dispus să ni le împărtăşească. Aflaţi, de pildă, din acest volum despre avantajul de a fi concediat şi de ce e deseori mai bine să nu ai dreptate decât să ai dreptate.Veţi găsi răspunsuri originale şi logice la întrebările pe care ni le punem zi de zi. Multe dintre ele ni se par evidente când le citim, dar nu sunt oare toate întrebările uşoare atunci când ştim răspunsurile?Fie că eşti freelancer sau manager, sau că tocmai ai abandonat şcoala, această carte este de nepreţuit pentru oricine aspiră să obţină succesul.„Acum mai bine de șaptezeci de ani, Dumnezeu a creat, pentru propriul amuzament, un prototip uman, cu o minte desprinsă parcă din Edward Lear. Îngrijorat de ceea ce ar fi putut produce, a distrus totuși rapid mulajul și l-a aruncat. Rezultatul muncii sale a fost Paul Arden. Sclipitor, rău, fermecător, irascibil şi total neconvenţional. Un exemplar original, cu o forță şi energie extraordinare, binecuvântat cu un geniu creativ la care se adaugă un soi de simț comun care, ei bine, nu este câtuși de puțin comun.” (Roger Kennedy, Saatchi & Saatchi)..


3800 lei

În stoc
? Cauți o carte și nu o găsești pe site?

Alexandria îți recomandă