Cum să-ți atingi obiectivele de importanță vitală
Această lucrare profundă dezvoltă o nouă viziune asupra tehnicilor de management, orientată pe inovație. Inimile și mințile oamenilor vor fi implicate în atingerea unui obiectiv comun într-un mod nemaivăzut până acum.
Cele 4 discipline ale execuției funcționează ca un ghid practic. Specialiștii din orice domeniu vor descoperi cum să stabilească și să măsoare obiectivele organizației pentru care lucrează folosind instrumente cu totul și cu totul noi. Iar cele mai îndrăznețe obiective se vor transforma astfel în realitate. Modelul propus este simplu, eficient și ușor de înțeles, dar mai ales ușor de aplicat. Pur și simplu, înglobează secretul dezvoltării și al succesului. Rezultă astfel o creștere a calității muncii și un grad mai mare de implicare al echipei. Cu adevărat incredibil este faptul că poate fi pus în practică și în ceea ce privește viața personală și familia. Așadar, după ce vei parcurge acest ghid, și munca, și viața ta vor deveni sursele de împlinire și fericire pe care ți le-ai dorit întotdeauna.
„Grozavă treabă! Utilizarea judicioasă a acestei lucrări va contribui enorm la ridicarea standardelor de excelență în privința execuției, în absolut toate organizațiile.” (Douglas R. Conant, fost director executiv al Campbell Soup Company și autor al unor bestseller-uri New York Times)
„Fiecare om vine pe lume dotat cu capacități nelimitate. Poate face minuni. Nimic nu este mai important în viață decât să realizeze ceva important pentru el și să atingă excelența. În Cele 4 discipline ale execuției, autorii au captat principiile și procedurile care sunt cruciale pentru performanțele umane.” (Muhammed Yunus, câștigător al Premiului Nobel pentru Pace, 2006)
„Cele 4 discipline ale execuției oferă mai mult decât teorii pentru a realiza schimbări organizaționale strategice. Autorii explică nu numai „ce“, ci și „cum“ se poate ajunge la o „execuție eficientă“. Regăsim aici numeroase exemple de companii care au reușit nu numai o dată, ci de nenumărate ori. Aceasta este o carte pe care fiecare lider ar trebui să o citească!” (Clayton Christensen, Profesor, Harvard Business School,autor al cărții The Innovator’s Dilemma)